Apoteket

Apoteket Apotekets mycket uppskattade och relevanta kommunikationskoncept som varade under lång tid, belönades med flera priser och nomineringar i olika reklamtävlingar, bl a 100-watt juryns pris för Bästa Långsiktiga Varumärkesvård. Art… Läs hela →

Designkoncept ostetiketter

Designkoncept för en ny serie schweiziska ostar från Terroir Suisse. Tre härliga halvhårda ostar från distriktet Napfer-serien samt Terroir Suisse’s egna signaturprodukt; en äkta schweizisk bondost. Napfer Bärlauch, Napfer Kümmel, Napfer Nuss och Schweizer… Läs hela →

Jernhusen visuell identitet

Honey design har fått uppdraget att ta fram en ny visuell identiteten för fastighetsbolaget Jernhusen. I uppdraget ingår även att göra ett antal implementeringar, som exempelvis deras Årsredovovisning och hållbarhetsrapport 2017. Honey… Läs hela →

Vägen till finsmakarens hjärta går via Schweiz.

%d bloggare gillar detta: